Bertopreis.reismee.nl

Welkom en reis mee !

Op onze wonderschone planeet zijn nog heel veel plekkendie ik heel graag wil zien of waar ik opnieuw van wil genieten. Deze keer is het Cuba en met name Havana. Havana is één grote, fascinerende filmset.Ronkende oldtimers, rokerige kroegen, eeuwenoude, prachtige gebouwen en smalle steegjes geven deze stad een bijzondere sfeer. Ik ga weer zwerven door deze stad,later naar tabaksplantages en relaxen op een heel klein eilandje voor de kust. Deze keer wil ik mijn indrukken aan het papier toevertrouwen en de verhalen, beelden met jullie delen. Als je tijd en zin hebt kun je mij dus volgen.Het is maar voor 12 dagen, een beperkte oplage deze keer en een deel van deze reis was in gehandicapt door spierscheuringin de kuit van mijn rechterbeen. Besloten op niet terug te gaan en met beperking te reizen.

Mijn moto is nog steeds;Ik reis niet om ergens naar toe te gaan, maar om onderweg te zijn.

Ik reis om te reizen en te genieten, vandaar; Leef het leven, geniet, geniet en geniet

Bert

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!